Welkom!

We zijn binnen onze geloofsgemeenschap heel blij met de vele kinderen, tieners en jongeren. Tijdens de samenkomsten zijn ze trouw aanwezig, ze bezoeken de clubs, zondagsschool, catechese en jeugdvereniging.

We vinden het belangrijk om aan de tieners aandacht te besteden tijdens hun groei naar de volwassenheid. Voor de tieners zijn er daarom diverse activiteiten, welke in het menu aan de linkerkant hier zijn weergegeven.

Binnen onze geloofsgemeenschap zijn er speciaal voor kinderen, tieners en jongeren jeugdouderlingen aangesteld. Als tieners behoefte hebben aan contact of begeleiding, zijn de jeugdouderling en jeugddiaken daarvoor de aangewezen personen. Zij zijn bekend met de tieners, omdat ze vaak te vinden zijn bij hun activiteiten en ze voelen dus al snel vertrouwd.

Een andere taak van de jeugdouderlingen is het begeleiden van het jeugdwerk in onze gemeenschap, door de leiding toe te rusten en een vinger aan de pols te houden. Als je contact wil met de jeugdouderling of jeugddiaken, kan je altijd contact met hen opnemen.

Jeugdouderling
Pim Sacré