Als geloofsgemeenschap zijn we blij met ons mooie gebouw, de Grote- of Bartholomeüskerk. We komen er elke zondag samen om elkaar en onze God te ontmoeten en meer over Hem te leren.
In de zomermaanden staan de deuren doordeweeks (woensdag- en zaterdagmiddag) open voor publiek. Tijdens Koningsdag en op 2e Pinksterdag is de kerktuin één groot terras, waar mensen kunnen genieten van de rust midden in de stad, onder het genot van een kop koffie met heerlijk huisgemaakt gebak.

Ook anderen willen we de mogelijkheid bieden om gebruik te maken van ons mooie kerkgebouw, b.v. voor een (burgerlijk)huwelijk, trouwfotosessie of een concert.

Neem contact op met het college van kerkrentmeesters; Zij kunnen meer informatie geven over de kosten, de voorwaarden en de beschikbaarheid.

Email: verhuurkerk@hervormdegemeenteschoonhoven.nl