In plaats van contant geld een collectebon in de collectezak doen?

Tijdens de zondagse diensten die onze geloofsgemeenschap belegd zijn er altijd drie collectes, waarvan één voor ‘Kerk & Pastoraat’, één voor de ‘Diaconie’ en de derde heeft een wisselende bestemming. De leden van de geloofsgemeenschap betalen hiermee het salaris van de voorgangers, en halen geld op voor goede doelen.

Omdat onze geloofsgemeenschap een ANBI status heeft zijn giften aan ons fiscaal aftrekbaar. Om dit proces te vergemakkelijken ‘verkopen’ we collectebonnen. U maakt het bedrag in één keer over naar de rekening van de geloofsgemeenschap en ontvangt de collectebonnen thuis, of bestelt ze bij een gemeentelid (zie hieronder waar u deze kunt bestellen).

De collectebonnen zijn er met drie waarden en drie verschillende kleuren en worden verkocht per kaart van 20 stuks.

Wit: €0,75 per stuk (€15 per kaart)
Rood: €1,25 per stuk (€25 per kaart)
Paars: €2,25 per stuk (€45 per kaart)

Bestellen via Internetbankieren / overschrijvingskaart
U kunt collectebonnen bestellen door een overschrijving op bankrekening NL98 RABO 0131 1148 40 t.n.v. Hervormde Gemeente Schoonhoven.

In de omschrijving dient u te vermelden: uw adres en het aantal kaarten en de waarde per kaart (bijvoorbeeld: Collectebonnen: 5 x €15,- 3 x €25,- enz.) dat u wenst te ontvangen. De bonnen worden dan bij u thuis bezorgd.

Bestellen kan ook telefonisch

Mw. M.R. (Magda) van den Bogert-Peterse